Четвъртък, 30. Септември 2010

В категорията домакински електроуреди, потребителите се доверяват най-много на марката Gorenje

В четвъртък, 30 октомври 2010 г. в Гранд хотел Юнион в Любляна бяха връчени наградите Trusted Brand 2010 на най-добрите марки в Словения. Gorenje е безспорен победител в категорията на домакински уреди за четвърта поредна година, откакто  се извършва изследването Trusted Brand от списание Reader's Digest в Словения. Наградата беше получена от Брейн Апат, член на управителния съвет GorenjeGroup за направлението домакински електроуреди.


Gorenje е безспорен победител в категорията на домакински уреди за четвърта поредна година, откакто  се извършва изследването Trusted Brand от списание Reader's Digest в Словения,. Тази година 71,2% от 1190 интервюирани обявяват Gorenje за надеждна марка. Тези гласове, получени в Словения, нареждат Gorenje на върха на търговските марки и отново потвърждават, че Gorenje остава водеща национална марка. Независимият институт за изследвания на европейски марки (Independent European Brand Institute), със седалище във Виена, оценява стойността на марката Gorenje в размер на 485 милиона евро. Следователно, Gorenje остава най-високо оценената словенска марка..

Trusted Brand е едно от големите европейски изследвания за това как потребителите възприемат продукти и услуги масово производство, което се провеждат в 16 страни. Тази година то беше проведено за десети път в Словения и беше извършено от независимия институт за медийни изследвания "Медиана". Основна цел на изследването е да се разбере кои марки се ползват с най-голямо доверие от европейските потребители, и как те подреждат марките в отделните категории продукти.


Следвай ни
Facebook
YouTube
Flickr
Сподели
Facebook
Twitter
Бъди информиран
RSS