Сервиз на Gorenje

НАЦИОНАЛЕН ТЕЛЕФОН

0 800 11 003

Вече сте купили уред Gorenje и може да бъдете спокойни, защото знаете, че в случай на неприятно събитие или възникнал проблем, Вие може да разчитате на нас да приведем уреда Ви отново в работен режим възможно най-бързо.
За нашите уреди – гаранционни или не,  сервизни услуги се осигуряват от фирма „Г сервиз“ АД. Фирмата специализирана в областта на обслужването на домакинска техника на територията на Република България и по силата на сключен договор с „Горене България“,  „Г Сервиз“ е единственият упълномощен сервиз за уредите за територията на страната.
При  проблеми или необходимост от  съвет по отношение на Вашия уред и неговото функциониране,  не се колебайте да се свържете със сервизните центрове. На предоставените телефони може да получите информация както за гаранционното и за  извънгаранционното обслужване обслужване на уредите, както при нужда от консултация свързана с доставка на  резервни части и консумативи.  Във фирмата работят висококвалифицирани специалисти, от които ще получите съдействие за всичко, свързано с Вашият проблем.
ЗА УРЕДИ В ГАРАНЦИЯ:

088 22 66 900

На този телефон се приемат гаранционни рекламации и той е активен в работно време:
09:00 - 18:00 ч.

Актуална информация за сервизните ни бази, както и пълна информация за уредите Gorenje, за техните технически характеристики, инструкции за ползване, както и всички други услуги, предоставяни от “Г Сервиз“ АД  може да намерите следните адреси адреси и телефони или в интернет страницата:

Централна сервизна база
София - Лозенец:
02 / 963 22 49; 865 01 55; 963 09 22
088 22 66 829, факс: 02 / 963 09 11

Централна сервизна база
София - Люлин:
02 / 925 08 70; 925 13 22
088 22 66 828 
Емайл адрес: order@bgs.bg
Емайл : office@bgs.bg
WEB:  www.gbgs.net
Следвай ни
Facebook
YouTube
Flickr
Сподели
Facebook
Twitter
Бъди информиран
RSS